
Tema er anoreksi i månedens ”Snakk om det” (episode 3)
Tema er anoreksi i månedens ”Snakk om det” og Anne Torhild og Kjetil har med seg Anne Kristine Johnsen som kan mye om dette tema.
/

Tema er anoreksi i månedens ”Snakk om det” og Anne Torhild og Kjetil har med seg Anne Kristine Johnsen som kan mye om dette tema.