Tema er anoreksi i månedens ”Snakk om det” (episode 3)

Trond Erik Lauvsland 17. april 2026

Tema er anoreksi i månedens ”Snakk om det” og Anne Torhild og Kjetil har med seg Anne Kristine Johnsen som kan mye om dette tema.

”Snakk om det”
”Snakk om det”
Tema er anoreksi i månedens ”Snakk om det” (episode 3)
Loading
/