Nå begynner de politiske partiene å ferdigstille partiprogram for ny bystyreperiode fra 2027. Da ønskes innbyggerinnspill og Arbeiderparitet var først ute med invitasjon til dialogmøte.
Din personlige integritet er viktig for oss. Vi bruker cookies for statistikk og for å forbedre brukeropplevelsen. Dine data deles ikke med tredjepart. Ved å fortsette godkjenner du vår bruk av cookies