Halvtimen som podcast (sendt 22-05-2026

Arild Andersen 22. mai 2026

I denne utgaven av Halvtimen

Vi har hatt besøk i studio av Gjermund Topland fra bandet Gjermund og Dei
Han forteller at bandet ute med en ny låt

Det skjer alltid mye i helga både i Birkenes og Lillesand
og det får vi som vanlig høre om i ” På Plakaten